Måndag

Dagen har gått väldigt fort, har hunnit med mycket och än är inte dagen
slut. Imorse när väckaren ringde skuttade jag i träningskläderna och for
ut på en powerwalk. Så himla skönt med promenad direkt på morgonen.
När vi slutade kring elva så åkte jag på gymmet och tränade en timme, så
nu har jag fått all min träning för idag. Efter att jag duschat åkte jag direkt
upp till Sidberg och myste med världens bästa farmor och farfar. ♥
Fick gott fika, pratade och skrattade i massor. Så underbart att vara där.

Nu ska jag få i mig någon middag, så tråkigt att laga mat när man är själv.
Min fina har åkt iväg och kommer vara borta under kvällen, men någon mat
ska jag väl få i mig. Sedan ska jag åka till Frida, vi ska vara duktiga och göra
bort all läxa som vi har i veckan. Känns som att läxhögen svämmar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0