min fina

Dricker cola light, saknar min älskling, lyssnar på Melanie Fiona, saknar min
älskling
, ska strax skutta över till Sofia och surra, saknar min älskling, är sugen
på choklad men har ingen choklad, saknar min älskling. Ja, JAG SAKNAR DIG.

Jag har insett hur mycket jag faktiskt älskar dig. Att jag aldrig vill vara utan dig och
att du är allt jag någonsin önskat. Jag har insett att det finns ingen som du, det finns
ingen på denna jord som skulle kunna ersätta din plats i mitt hjärta. Det finns ingen
tryggare famn än din, det finns ingen mer godhjärtad människa. Du är mitt allt.

När man är med om något hemskt som sätter djupa spår i en, inser man vilka som
är äkta och inte äkta. Du är mer än äkta, du har aldrig lämnat mig och du har alltid
funnits där. Du stannar kvar trots mina brister, du låter mig skrika och gråta tills jag
inte orkar mer. Du tar emot mig när jag faller och du lämnar mig aldrig.

Jag älskar dig. Min fina, mitt allt.

  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0