Min tisdag

Försov mig imorse, typiskt mig att trycka av larmet och somna om igen.
For på skolan och hade historia, vi slapp höra honom ha genomgång i över
en timme. Kors i taket! Vi fick istället en uppgift som vi ska redovisa på
morgondagens lektion. Efter lunchen hade vi bara en lektion och då gick vi
igen första hjälpen, A-E. Faktiskt intressant och väldigt lärorikt.

Efter skolan for jag och älskade kusin ut på en prommis, jag fick styra vagnen
och lite härlig känsla det är. Jag har seriöst världens sötaste kusinbarn, hon
är bara så fantastisk. Efter promenaden var det dags för middag hemma hos
mamma! Gott vare, spaghetti och köttfärssås. Hade lite bråttom hem efter-
som jag har miljontals uppgifter som ska vara inlämnade imorgon. Så jag
började med läxorna direkt jag kom hem, passade på att följa med Sofia på
gymmet en timme också. Trampade på trampmaskinen en halvtimme och
svetten bara rann, så hann jag med lite styrka. Nu sitter jag här nyduschad
och fortsätter skriva på mina läxor. Läxorna är något jag verkligen inte
kommer att sakna om en månad då vi står på studentflaket, fy så jobbigt.

Hoppas alla haft en härlig tisdag, imorgon klockan 15:40 så tar jag helg.
Det känns mer än underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0