Morsdag

Jag klarade av att somna igår utan min kära brevid mig, trots alla konstiga ljud
och min rädsla för att sova själv så klarade jag det. Ni anar inte hur stolt jag är
över mig själv, hade fetaste leendet på läpparna imorse när jag vaknade.
Är faktiskt bäst på att inbilla mig saker, minsta lilla ljud som låter (det kan vara
kylskåpet eller något) och jag tror att det är någon i lägenheten som ska döda mig.

Idag ska mamma firas! Det är morsdag och jag kan knappt vänta tills hon ska
öppna våra presenter. Vi ska under dagen fara och sola, sedan hade jag tänkt
bege mig till huset och bara umgås. Vi ska äta middag där och tårta, mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig/er <3

2010-05-30 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0