My thoughts

  

Jag gissar på att jag bara är sån, bryr mig om alla och vill vara omtyckt.
Det är inte lätt alla gånger, önskar att jag kunde ändra på det men det går
inte för sån är jag. Jag är sån som har insett att livet är alldeles för kort
för att slösa bort på diskussioner & bråk medans vissa inte fattar någonting
alls. Det är synd, jag blir inte speciellt arg på sådana människor utan snarare
tycker jag synd om dom. Jag tycker synd om såna människor som slösar
bort sina liv på sånt, för man vet aldrig när man tar sitt sista andetag.

Nä, man kan inte älska alla men man kan vara trevlig och använda sunt
förnuft. Acceptera människor som dom är och tänka efter lite.
Kommentarer
Postat av: Pallan

Tack!:)

2010-05-20 @ 17:37:09
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0