Njut av livet - medans du fortfarande kan

Sitter här i min ensamhet och drömmer mig bort till varmare breddgrader, snart åker
vi iväg till Alanya och ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar! Det känns toppen
att få åka iväg med underbara människor som bara gör en glad. Att få komma bort en
stund och bara njuta av livet är något vi verkligen behöver. Känns så härligt också att
jag får med mig min fina, han som är så flyggrädd följer ändå med. Min sötnos!

Jag längtar inte bara till havet, värmen och efter att bli brun som en pepparkaka utan även
att få se ett helt nytt ställe. Jag har aldrig tidigare varit utomlands, förutom i Norge och
Finland. Att få se nya människor, nya platser och verkligen känna att man kan slappna av
och njuta. Känns mer än toppen och ni kan aldrig ana hur mycket jag vill spola fram tiden.

Känns även underbart att jag och älsklingen får åka på våran första utlandsresa tillsammans!
Tycker att det är något man borde passa på att göra innan man skaffar barn med tanke på
att allting blir annorlunda då. Inte för att man inte kan när man har en bebis, men det blir en
helt annan sak. Far man före så kan man bara fokusera på varandra och så vidare :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Oj! Jag råka kommentera utan att skriva klart ;-) .. " du har så rätt, passa på att njut av havet, stranden och värmen för när man sen får barn så är det full fart... Än fast man har semester! " :) trevlig resa!

2010-05-30 @ 22:24:43
URL: http://Erjca.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Tittade runt bland ett par bloggar och hamnade här, jätte fin blogg som man fastnar för direkt! :)

2010-05-30 @ 22:34:30
URL: http://fummlete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0