onsdagkväll

Det blev inge Vilhelmina för min del, Marcus ville fara själv så då stannade
jag hemma istället. Kanske lika bra med tanke på hur ont jag har i min mage.
Att det aldrig ger sig, tycker jag har ont i magen jämt & ständigt. Nu har jag
ju visserligen ätit en god glass så det kan ju bero på det. Ska iallafall ta mig
en lång, varm dusch nu för det brukar hjälpa. Invänta min man som varit på
något jaktmöte och bara mysa resten av kvällen. Synd att jag inte har någon
choklad för jag blev väldigt sugen på det nu!

Imorgon står det bröllop på schemat. Kan knappt vänta tills vi är där, längtar
faktiskt jättemycket. Dels för att det är min underbara moster som ska gifta
sig och så har jag aldrig tidigare varit på något bröllop. Visserligen så är det
bara för dom nära & kära nu, så det blir ingen bröllopsklänning och så men
det är ju ändå ett bröllop. Spännande, längtar redan tills jag vaknar imorgon!

Sedan när vi varit i Övik så stannar vi i Tjäl över helgen, vi ska ju till Sundsvall
också. Känner tusan paniken bara jag hör Sundsvall, plånboken säger nej men
jag vill köpa nya skor och en massa annat. Får se om jag lyckas hålla mig.

 
Inte alls sugen, nej då
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0