Soliga fredag!

Jag tycker att den här veckan bara flygit förbi, kanske för att det snart är studenten?
Igår var vi på en information om tider & vad som händer under den dagen, kan säga
er att det pirrade inte bara lite i min mage. Kan inte riktigt förstå att jag går ut skolan
föralltid, att det är slut på gymnasietiden nu. Undra hur jag kommer känna i slutet på
Augusti när alla andra börjar skolan, blandade känslor tror jag. Ska ju trots allt läsa
upp matte B till hösten så än slipper jag inte skolan helt. Huvva vad jag kommer sakna
alla mina älskade klasskompisar, älskade OP3. En klass som satt djupa spår i hela mig.
Det är fantastiska människor, att jag fått chansen att lära känna såna fina människor
är så värdefullt. Människor som lärt mig saker, som fått mig att tänka om och framför-
allt funnits där hela tiden när jag behövt det. Jag älskar er!

Idag har jag bara en lektion på morgonen, efter den hämtar Sofia & Martin upp mig och
vi åker till Umeå för en shoppingdag. Det enda som jag måste köpa är två par skor till
studenten, för så omständig som jag är så vill jag ha olika skor på dagen och på kvällen.
Har nyss varit i både Umeå & Sundsvall och shoppat jättemycket, men sommargarderoben
måste fyllas på så nog kommer jag komma hem med några klädesplagg.

När jag kommer hem ikväll så åker vi direkt till Tjäl och är där över helgen, ska bli så
himla mysigt. Att få fara bort under helgerna och bara vila upp sig är det bäsa som finns.
Inte tänka på någonting, slippa alla bekymmer för en stund är guld värt. Att jag dessutom
får vara med världens finaste människa gör inte saken sämre.


Jag vet att jag laddar upp den här bilden väldigt ofta, men jag älskar
den. Den är så fin, vi är så fina. Tillsammans är vi oslagbara!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

mysbild :D

2010-05-21 @ 07:55:12
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: josefin

den är jättefin :) jag hoppas allt går bra på studenten och att du får en bra sommar :)

2010-05-21 @ 22:31:11
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0