Soliga onsdag!

Jag klev upp imorse när min fina åkte på jobbet trots att jag inte börjar förns
om mer än en timme, det känns som att det är säkrast med tanke på att jag
alltid somnar om och lyckas försova mig. Men nu är jag uppe iallafall, hunnit
platta mitt hår som stod åt alla håll eftersom jag la mig med blött hår igårkväll
och ska snart leta åt några kläder.

Solen skiner och det verkar bli väldigt bra väder idag. Vilken osis att jag går
ända till klockan fyra idag, men sen har jag långhelg och det känns mer än
underbart. Efter skolan idag så ska jag bara fara hem och tvärduscha efter
step up passet för då följer jag min älskade bror till Vilhelmina och kollar när
dom spelar fotboll. Det känns roligt men samtidigt fruktansvärt jobbigt, jag
har inte orkat se någon match den här säsongen, men när andra tycker det
är jobbigt följer jag mer än gärna med och stöttar. Vi är som starkast tillsammans.

Ska fortsätta göra mig klar och sedan åka på skolan, gruvar mig för historian idag.
Jag gillar inte att redovisa saker muntligt, men det ska nog gå bra. Dessutom så ska
vi vara klar med våra egna step up pass idag och det känns inte som om jag har
riktigt koll på vilka steg jag vill ha med. Äh. Snart är denna onsdag över. 

Världens goaste kusinbarn, hon är verkligen det finaste som finns! ♥

    
Kommentarer
Postat av: S

De ligg i generna.. :) De ä därför hon ä så jävla söt, mamma hennes ä ju så jävla snygg.. :D

2010-05-12 @ 12:20:30
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0