stress - shopping

Har just insett att det bara är tolv skoldagar kvar av min gymnasietid, då har jag
räknat bort nästa fredag eftersom vi är lediga pga balen och så räknade jag bort
självaste studentdagen eftersom den inte räknas. Fattar ni!? Det är inte alls länge
kvar och jag börjar känna paniken lite smått över allting som ska fixas innan den
dagen kommer. Fick i presentkort av mamma helbens vaxning, tiden bokades idag
så det känns bra. Jag har hört av mig till tjejen som fixar naglar men inte fått något
svar ännu, hoppas verkligen hon kan fixa dom under studentveckan. För fixar jag
dom tidigare har jag förstört dom till studentdagen, det kan jag nästan lova er.
Klänningen, skorna och studentmössan är fixad. Funderar på om jag ska idas fara
och köpa löshår, men det känns tveksamt samtidigt som jag vill. Världsproblem!

Ja det är mycket som ska fixas och mitt största problem just nu är väl att bli frisk.
Är det inte halsen så är det hosta, är det inte huvudvärk så är det magvärk.
Men förhoppningsvis så går det snart över, håller med tjejerna i klassen om att det
inte spelar någon roll hur sjuk man än är på studenten, man kommer fara dit ändå.
Studenten är något man absolut inte kan missa. Balen må väl vara, jag ska inte ens
gå balen eftersom jag inte vill lägga ut massa pengar på något jag verkligen inte känner
för. Dessutom så räcker det med en stor grej utan pappa, klarar inte av något mer.
Nä men studenten är viktig och det pirrar i min mage bara jag hör ordet studenten.
Det kommer bli en så lyckad dag och lyckad kväll.

Nu ska jag ut på stan med min fina och köpa upp något för mitt presentkort som jag
fick av den fantastiska personalen på Medicinkonsulten. Vi ska även köpa lite saker
som vi inte gjort sedan vi flyttade in här, som till exempel en rullgardin. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0