Tisdag

Nu är jag redo för att ta på mig löparskorna, möta upp Andréa och
sedan svettas som en galning. Längesen jag tränade riktigt hårt
känner jag, sådär så svetten bara rinner och man är helt slut på
när man kommer hem. Den känslan går inte att beskriva med ord.
Får hoppas på lite träningsvärk imorgon också så det känns att
man kämpat på bra. Nu är jag riktigt laddad.

När jag kommer hem ska jag ta mig en lång dusch, städa upp lite
och göra fint här tills min fina kommer hem ikväll. Det blir en riktig
myskväll, tänka sig att vi delat hela två år tillsammans idag.
Med dig är jag som lyckligast, skulle inte byta ut dig mot någon annan
i hela världen. Du är mitt allt och jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0