Torsdag

Idag känner jag mig extra stolt över mig själv, har jobbat på bra i skolan
och kommit ikapp i alla skolarbeten. Är nästan klar med Geriatriken, den
ska bara renskrivas och så ska jag skicka in det. Har bara varit på sånt
humör idag, att plugga stenhårt i skolan. Kanske därför jag inte försovde
mig, vilket jag gjorde igår. Hela dagen blev förstörd.

Imorse for jag och älskade kusin på gymmet och tränade hårt en timme.
Så härligt när svetten bara rinner och man är helt slut efteråt. När jag
slutade skolan så tog vi oss en prommis och jag fick styra Elsa, åh. Tänk
när man själv går där med sin egen bebis, kan knappt vänta när jag ser
Elsa's goa kinder ;) Så har jag ju fått träna på att byta blöja, så snart är
jag nog redo för en egen. Visst älskling? ;)

Nu ska jag åka och handla lite för vårat kylskåp ekar och jag skämtar inte.
Vi har inte handlat mycket på senaste tiden, mest ätit rester men jag
klagar absolut inte. Det går ju inte så himla mycket pengar då, men nu ska
det storhandlas. Idag blir det varma smörgåsar till middag, namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0