Torsdagkväll

Har just haft besök av tre surrande pojkar! Men det är alltid lika trevligt med besök
och vi har invigt våra nya utemöbler. Det är riktigt mysigt att bjuda hem folk till sitt
eget hem, bjuda på fika och känna att det bara är vårat. Mys!

Har även hunnit med att sola och träna ikväll, nu måste jag ju köra på stenhårt både
med träningen och solningen innan studenten. Man får inte vara för brun, men inte
heller för blek. Ser redan resultat så nu är det bara att fortsätta.

Imorgon väntar en lektion på morgonen, vi ska diskutera boken som väckte ganska
många känslor. Ska bli spännande & höra vad alla andra tyckte om boken. Sedan funderar
jag på om jag ska köra ett träningspass på gymmet, kan vara skönt att ha gjort bort det
innan helgen. För på lördag åker nämligen jag, mamma och Joakim till Umeå! Känns ju
som om jag bor där med tanke på hur ofta jag varit dit dom senaste veckorna. Men i
helgen ska det handlas sommarskor i massor, har knappt några nu och svettas ju ihjäl
nu när solen börjar titta fram. Ska även se om jag hittar mig ett par skor som jag kan
ha på studentkvällen, är tveksam på om jag kommer vilja gå med dom där klackarna
hela kvällen. Ska även kika in lite löshår för att eventuellt ha det på studenten.
Känns som att det kommer bli en mysig heldag, speciellt med sushi ;)

Imorgon blir det även en god middag & myskväll med världens finaste. Han åker hem till
Tjäl över helgen och jag blir kvar här i Lycksele. Han blir kvar där till på måndag och det
är ju morsdag på söndag så det blir lite problem med bara en bil för morsdag vill jag inte
missa! Känns lite nervös att vara ifrån varandra en helg, det har vi inte varit på evigheter.
Men det ska nog gå bra, vet ju en som kommer stå vid dörren på måndag och vänta i
sinne på att få kramas & pussas! Jag är så kär, så himla lycklig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0