Umeå - sushi - studentskor - kläder & underbara människor!

Imorse när väckaren ringde ville jag bara ligga kvar i sängen och inte kliva upp.
Humöret blev inte det bästa när jag kände mig hängig och väldigt förkyld, så
nu åker jag väl på en fet förkyldning också. Men hellre nu än sedan.
Skuttade faktiskt upp rätt snabbt när jag insåg att jag skulle fara med Martin &
Sofia till Umeå och shoppa hela dagen.

Hade bara en lektion eftersom jag inte ska vara med på dom lektionerna som
handlar om vård vid livets slut. Behöver nog inte förklara för er varför jag inte
är med på dom lektionerna, ni förstår nog. Men jag var iallafall på första och
efter den kom dom och hämtade upp mig. Satt bak med Elsa och lekte hela
vägen fram, hon är verkligen det underbaraste som finns. Hennes kinder, åh!

Väl framme i Umeå så kände jag lite panik över att jag bara var tvungen att hitta
mig några studentskor. Har varit i Umeå & Sundsvall tidigare men inte hittat några
som jag verkligen tyckt om. Första skoaffären vi gick in på så hittade vi dom fina
skorna som jag ska ha på min student. Dom är så fina och vilken underbar känsla
det var att sätta på sig ett par finskor och känna att det är mer än rätt. Dom passar
dessutom väldigt bra till min fina klänning också, det kan inte bli så mycket bättre.

Hittade även ett linne, massvis med leggins, nagellack, smycken, en väldigt fin
T-shirt till min fina, en jättegullig leksak till Elsa, en duk till köksbordet och så vidare.
Har ingen kamera på den telefonen som jag använder nu, typiskt mig som ska ha
sönder alla telefoner jag har. Men när jag får tillbaka min ska jag fota, det lovar jag.

Den här dagen har varit helt fantastiskt. Skrattat och haft det mysigt hela dagen, ätit
god sushi på sushi bar och trots benvärken som jag känner av nu så är jag mer än nöjd.

Tack för det underbara sällskapet Sofia, Martin & Elsa ;) Det här behövde jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0