Underbara fredag.

Har just kommit hem efter en heldag med världens bästa Sofia och världens
mysigaste Elsa! Imorse när jag gick dit satt vi och pratade i massor, åt en god
kycklingsallad till lunch och sedan begav vi oss ut på en prommis. Vi gick in på
Domus och hälsade på faster & farmor. Sen for vi upp till mamma på HK:n och
fikade en god kladdkaka med grädde & bär. Har även fått byta den första bajs-
blöjan och det gick väldigt bra ;) Tur jag har en kusin som lär mig allting innan
jag själv ska få barn, kan verkligen säga att det är bra att kunna det innan ;) 

Nu ska jag snart ställa mig och laga i ordning dagens middag som blir tacos, sen
ska jag bege mig på Shell & hämta ut mammas present och min rosa plunta.
Ikväll blir det bara mys med världens finaste, gruvar mig fortfarande för att vara
ifrån honom hela helgen. Men det ska nog gå bra, får roa mig med shopping och
vara med världens bästa mamma istället.

Nä nu kurrar magen, ha en härlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: mamma

Och jag med världens bästa dotter <3

2010-05-28 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0