Underbara fredag!

När väckaren ringde imorse så var det bara att kliva upp, byta om och skutta
över till Sofia för en lång promenad. Det finns nog inget bättre än att träna på
morgonen, man blir så pigg och hela dagen brukar bli helt underbar.
Vi gick fram och tillbaka till Lyckan, stannade av och pratade med min fina en
stund som jobbar där borta. Solen sken, mestadels och det var varmt. Härligt!

Igår tränade vi tre gånger på hela dagen, två långa promenader och ett gym-
pass. Jag måste få skryta, vi är otroligt duktiga. Jag är så glad att jag har någon
som också vill gå, som också vill träna tillsammans med mig. Man får en annan
slags energi och man längtar efter att få träna när man har någon med sig.

Nu har jag just duschat och gjort mig klar för att åka på skolan och ha en lektion
och sedan har jag helg. Efter skolan ska jag och Sofia fara på gymmet, får hoppas
att vi ska bada med lilla Elsa också. Det var längesen jag badade, skulle vara jätte-
härligt.

Sitter och nöter låten som jag ska sjunga på moster's bröllop. Har inte riktigt förstått
än att jag ska stå inför folk och sjunga, något jag aldrig tidigare vågat. Men nu är det
dags att övervinna den rädslan för jag vet att jag kan, ni kan väl tänka på mig nästa
torsdag och hålla tummarna att det ska gå bra.


Jag vet iallafall att du är med mig på bröllopet när jag ska sjunga.
På min axel sitter du alltid, där du hör hemma. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Liz

Låter bra att du bestämt dig för att sjunga =) klart att pappa är med dig ! =)

ha en underbar helg =)

2010-05-07 @ 20:01:55
URL: http://lillzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0