1/11-10

Idag har jag varit på mitt älskade jobb, tjänat pengar och gjort rätt för mig. Bra Sara!
När jag slutade hämtade mamma upp mig och vi for på gymmet, jobbade på bra i en
hel timme så jag är nöjd. När jag kom hem så hade min fina fixat middag, underbart.
Sedan efter vi ätit hade jag sån energi så jag tog mig en powerwalk och nu har jag just
kommit hem. Nu är jag helt slut på i min kropp, ska snart ta ett väldigt varmt bad och
bara njuuuta. Sedan ska jag inta soffläge och ligga där tills det är dags för sängen, trots
att jag börjar tolv imorgon har jag ingen sovmorgon. Först träna och sen jobb! Älska livet.

Idag är det första november, julen börjar närma sig och ord kan inte beskriva hur mycket
jag längtar! Vill börja julpynta och göra mysigt här i lägenheten, vill köpa oss en alldeles
egen julgran och klä den. Julen är det bästa jag vet, utan tvekan. Vill att tiden ska gå fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0