16 November

Har sovit väldigt dåligt inatt, vet inte varför men har vaknat flera gånger och bara velat kliva upp. Så nu när min fina for iväg tidigare på jobbet så klev jag också upp, hatar när jag inte kan sova. Men jag får lägga mig en stund senare idag när jag slutat och varit på stan. Jobbar till fyra idag, lagomt! Ibland kan jag tycka om lite längre dagar, dock inte dom turerna som är till klockan fem men från sju till fyra skulle jag kunna jobba varje dag. Får se framöver hur det blir med tid och så, hoppas jag får börja jobba mer än jag jobbar nu. Men det kommer väl, rätt skönt att vara ledig ibland.

När jag slutar idag ska jag fara på stan och fixa några julklappar, jag och mamma hade ju tänkt åka till Umeå på lördag för att köpa julklappar men jag kan hitta lika bra här i stan så vi åker inte. Får hoppas att min svägerska jobbar idag så kan jag svänga förbi Lindex och ragga lite ;)

Nä nu ska jag fortsätta göra mig klar för jobb, ha en trevlig tisdag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0