2 November

Just nu känner jag mig verkligen som en hurtbulle! Imorse tog jag mig en lång powerwalk trots att jag inte började jobba förren tolv, jobbade till klockan fem och då var det dags för ett svettigt gympass med fina Malin. Efter gymmet blev det en sen middag hemma hos världens finaste Marcus, eller hos världens finaste bror och svägerska för nu har ju Malin flyttat in :) Det bjöds på nudlar med kyckling och morötter. Otroligt gott! Visste inte att min bror var en sån stjärna på att laga mat. Ni är så fina. Nu har jag just tagit mig ett varmt bad, badade minsann i body lotion för min kropp håller på att torka ut (inte konstigt med tanke på hur många gånger per dag jag duschar) så nu är jag len som en babystjärt. Ska alldeles snart göra mig en stor kopp te och krypa ned i soffan, efter denna dag förtjänar jag lite vila. Är så stolt över mig själv!

Lägger in tre bilder på min andra hälft. Jag älskar dig Marcus. Jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0