28 November / Första advent

Om jag nu följt min lista slaviskt så innebär det att jag skulle skrivit om min bästa vän idag, men jag har jobbat en delad tur idag så jag har inte haft möjlighet att skriva och nu är jag alldeles för trött för det. Ska mysa ned mig i soffan tillsammans med världens finaste och se en film istället för att sitta här. Så jag får skriva imorgon om vem som är min absolut bästa vän.  Imorgon kvart över ett så är min jobbarhelg över och jag är ledig en hel vecka, ska bli så fruktansvärt skönt. Mindre skönt med ett tandläkarbesök på tisdag, men det ska nog gå ann. Förstår inte varför jag är så rädd för tandläkaren, bara blivit så.

Nu har vi fått upp alla våra fina julgardiner, adventsstakar och så vidare : ) Min fina överraskade mig med att hänga upp våran utebelysning och snacka om att jag blev lycklig. Det blev så fint och han är så duktig. Älskar min Peder:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0