3 November

Imorse gick jag in på gymmet (fick sällskap av Sofia och Elsa en liten bit) och sedan när jag kom fram tränade jag i nästan två timmar. Först en halvtimme på trampmaskinen, en halvtimme på löpbandet och sedan körde jag styrka i cirka fyrtiofem minuter. Hur härligt som helst! Kan säga att jag frös lite när jag skulle gå hem igen men det vare värt, älskar när det känns i hela kroppen att man tagit i. Loveeeely. När jag kom hem la jag mig i ett varmt bad, älskar att vi tog in badkaret igen. Finns ju inget skönare eller något mer avkopplande än ett varmt bad, skulle kunna ligga där hur länge som helst. Efter badet åt jag en god lunch, tänkte diska och städa undan lite men jag var alldeles för slut på. La mig i sängen och skulle bara vila en liten stund, slutade med att jag somnade en timme tills min fina slutade jobba. Han skulle åka till Tjäl fram och åter för att lämna Foppa som varit hos oss inatt, så jag följde med och fick träffa hans pappa och småbröder. Dom är så goa! Älskar att vara i Tjäl och umgås med Peder's familj. Får aldrig skratta så mycket som när jag är där så det är lite synd att vi inte har så mycket tid att vara där. Men efter älgjakten så jobbar min fina inte lika mycket och då har vi hur mycket tid som helst, jag längtar! Enda positiva med att min fina jobbar så mycket som han gör just nu är att det ger väldigt mycket pengar. Han är så duktig. Mitt hjärta.

Imorgon jobbar jag kväll vilket innebär att jag nästan har hela dagen fri. Älskar att jobba kvällar, bästa som finns! Så imorgonbitti ska jag fara på gymmet och träna, länge. Sedan ska jag äntligen umgås med Sofia och Elsa Belsa, var så längesen sist vi träffades och bara umgicks så det ser jag framemot! Lilla Elsa är inte så liten längre, går och allt. Tänk vad dom små liven växer snabbt, när som är pyttesmåa tänker man inte på att dom ska växa. Haha!

Nä nu ska jag göra mig en kopp te för jag börjar få väldigt ont i min hals.


Älskade farmor, jag och Elsa!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0