Äkta kärlek

Jag sitter i Tjäl tillsammans med världens finaste Peder, hans pappa och hans lillebror!:) när jag sitter här kan jag inte undgå att tänka på hur lyckligt lottad jag är. Jag har världens bästa pojkvän. Han är så fin, snäll, omtänksam, rolig, tokig, snygg, söt, gullig, charmig, helt fantastisk! Åh vad jag är kär. Tänk att jag får dela hela mitt liv tillsammans den här fina människan, tänk att han kommer vara killen som står med mig vid altaret, tänk att han kommer vara pappan till mina barn, tänk att det är tillsammans med honom som jag kommer köpa ett hus och skaffa hund. Andra drömmer om att dom är nära honom, jag får vara i hans närhet precis hela tiden. Jag får somna med hans armar runt mig och jag får vakna varje morgon av hans kyssar. Andras drömmar, min verklighet. Jag har verkligen hittat min drömprins och jag släpper honom aldrig. Älskar dig Peder Håkansson, du är mitt allt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0