älskar att vara älskad, älskar att älska

Jag kom och tänka på en sak alldeles nyss. Jag säger säkert hundra gånger per dag till min fina hur mycket jag älskar honom och jag skämtar inte, jag säger det jätteofta. När jag pussar honom hej då på mornarna, när jag är på jobbet, när jag har lunch, när jag slutar jobba, när jag träffar honom efter jobbet, när jag sitter vid datorn och gör något springer jag fram och tillbaka till honom flera gånger och säger hur mycket jag älskar honom. Hah! Det är faktiskt väldigt fint gjort av mig, för jag vet hur glad jag själv blir att höra dom tre orden som är så stora i mina öron. Och man kan faktiskt aldrig säga det för många gånger, dom orden kan man säga hur mycket som helst utan att bli less. Det är dom finaste tre orden som någonsin funnits och någonsin kommer finnas. Så gå nu till eran flick/pojk-vän, eran mamma, eran pappa, eran bror/syster, era vänner och berätta för dom hur mycket ni älskar dom och hur mycket dom betyder för er:) imorgon kan det vara försent, hemskt men sant. Ta hand om era nära och kära!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0