Dag 06 – Min dag!

Vad tråkigt att jag inte gjort något speciellt idag! Imorse tog jag mig en sovmorgon, vaknade av att min fina kom hem på lunch så vi hann mysa en stund innan han åkte tillbaka på jobbet. När han for så klädde jag på mig och begav mig ut på en powerwalk, gick i en hel timme och på hemvägen stannade jag av hos världens finaste, starkaste mamma. Pratade med henne en stund och insåg att där mamma är, är mitt hem. Så känns det faktiskt. Är så trygg hemma hos mamma, hon ger mig trygghet! Sedan gick jag hem, duschade, gjorde mig klar och nu sitter jag här med en jättetidig middag och ska alldeles strax bege mig på jobbet. Ja, det var min dag det. Trist att jag inte gjorde något fränt nu när jag följer punkter att skriva om.

Ha nu en bra fredagkväll alla mina fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0