Förlåt mig.

Vad är det som händer med mig egentligen? Jag är inte som jag brukar, mår inte som jag brukar, behandlar människor i min omgivning på det hemskaste sättet man kan, jag är inte mig själv. Jag kommer på mig själv med att skälla, skrika, gråta, vara dum. Hela tiden. Vill inte ha det såhär! Jag vill kunna visa dom människorna jag älskar att dom faktiskt är mitt allt, nu är jag bara dum mot alla och reagerar på minsta lilla. Jag erkänner, jag har problem med att jag blir arg ganska ofta. Jag tänder lätt till. Men det här är långt ifrån som det brukar vara, just nu vill jag bara sjunka under jorden. Försvinna en stund så allt blir bra igen.

Förlåt för att jag sårar er. Förlåt för att jag absolut inte är som jag brukar vara. Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0