fredaaaaag

Nu är jag hemkommen från jobbet, jag trivs så himla bra på Skytten. Jag har seriöst
alltid ett leende på mina läppar när jag kliver in i bilen och ska hem därifrån, världens
goaste pensionärer och världens finaste arbetskamrater. Bättre än såhär kan det inte
bli! Klart det känns drygt ibland att kliva upp klockan sex men när man väl är uppe
och kommit på jobbet så äre inga problem. Nu ska jag jobba hela helgen, underbart!

Vi ska alldeles strax gå över till Marcus & Malin som ska bjuda hela familjen på middag
igen, jag undrar vad det blir för smarrigt! Dom är så duktiga på att laga mat så det blir
nog någonting väldigt gott. Sedan ska jag jäsa framför idol och lägga mig tidigt.

Hoppas ni alla får en trevlig fredagkväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0