5 November

Igår var det våran dag! 2,5 år av lycka, lyckligare än vad jag är kan man inte bli.
Peder jobbade hela dagen och jag jobbade hela kvällen så vi sågs inte förren sent
igårkväll. När jag kom hem hade han fixat ost och kex, så kvällen spenderades
framför tvn med massa gott och massa mys. Jag älskar min plött, mer än allt :)

Inatt har jag sovit väldigt oroligt. Vaknade inatt av att det small så fruktansvärt
mycket, jag öppnade fönstret och såg fyra ungdomar som stod och slog med något
föremål mot marken och mot lyckstolpar. Dom kastade saker omkring sig och
skrek, som tur var så for dom rätt snabbt. Det är väl okej om man vill vara ute
och åka bil när man är arbetslös eller har höstlov, men att väcka andra och leva
om sådär är bara dålig stil. Blev så irriterad att jag hade svårt för att somna om.
Så jag har sovit väldigt lite inatt, blev inte bättre av att jag blivit väldigt förkyld
nu också så jag har svårt för att andas. Oj vilka problem.

Idag jobbar jag 12-17 och hela helgen. Känns faktiskt väldigt bra, älskar mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0