idag är ingen bra dag - hatar dom sämre dagarna

Idag har jag en sämre dag, hatar dom dagarna men även dom måste ju få finnas. Jag som älskar mitt jobb, vill inte ens åka dit. Vill inte jobba ikväll, vill bara lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och ligga där hela kvällen. Inte göra någonting alls. Jag känner mig svag i hela kroppen, ingen glädje alls, bara ledsen och arg. Jag är arg på livet, på hur det är, arg på orättvisan. När jag känner såhär vill jag inte vara bland folk, vill bara vara ensam. Men nu går inte det, jag måste arbeta. Måste tjäna pengar, när jag väl tar mig dit kommer det gå hur bra som helst. Det vet jag ju, för jag älskar skytten. Men det är bara så svårt att ta sig iväg när man mår såhär. Åh jag hatar dom här, dom sämre dagarna hatar jag. Längtar till klockan slår 21 och jag får ta bilen hem, lägga mig i ett varmt bad och sedan mysa med världens finaste kille. Han som får hela världen att stanna. Som får mitt hjärta att slå ett extra slag. Han som alltid finns där och älskar mig, som stöttar mig när jag har mina sämre dagar. Jag älskar dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0