lördagkväll

Jag är så trött. Borde egentligen lägga mig i sängen och sova men jag har bestämt mig för att sitta uppe tills min fina slutar jobba, så då gör jag det. Nästan så jag kommer måsta hålla upp mina ögon med tandpetare snart, nu förstår ni hur trött jag är. Ikväll har jag iallafall haft det väldigt mysigt, direkt vi kom hem från Tjäl så skuttade jag över till min älskade bror. Han var just påväg att skjutsa Jonas på en fest så jag hakade på! Fick mig en varm kram av Jonas och han frågade hur det var med mig, sånt är guld värt. Inte ofta människor bryr sig så mycket. När vi skjutsat honom på party så tog jag mig en powerwalk, har inte rört mig på några dagar så det var välbehövligt. Gick förbi 'vårat' hus på Kantarellvägen och det bränner i mitt hjärta varenda gång jag passerar det huset. Det är ju vårat hus, varför har någon annan en massa grejer där? Jag får inte in det i mitt huvud. Mitt fina barndomshem. Äh, efter min powerwalk gick jag en tväris till älskade mami och sa hej, sedan gick jag till min fina bror igen och åt upp hans chips. Mumma! Vi såg även en film som jag inte minns namnet på, men mysigt vare iallafall. Marcus är världsbäst. Älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0