Min tisdag.

Imorse steg jag upp tidigt trots att jag är ledig hela veckan, ska börja bli duktig nu och träna tidigt varje morgon så jag inte stannar av helt. Mamma drog med mig på gymmet och oj så härligt det var! Har inte varit dit på några veckor, mest blivit långa promenader eftersom jag inte tagit mig tid när jag mått som jag mått. Men vi ska köra på så hela veckan och så hoppas jag att jag kommer in i mina träningsrutiner igen, finns ju inget bättre än att träna så. Efter gymmet så åkte jag hem och gjorde mig klar för ett tandläkarbesök, det finns inget som gör mer ont än när dom ska ta bilder på tänderna. Huvva! Dom stoppar in någon grej som gör jätteont och man kan knappt svälja, men som tur var så gick det snabbt och det såg hur bra ut som helst i min lilla mun. Trodde jag skulle ha hur många hål som helst men icket, jag är duktig på att borsta mina tänder jag ;)  Tog även en försäkring när jag väl var dit, börjar ju betala för alla tandläkarbesök nu nästa år, vad vuuuuuuuuuxen jag är!

Tog mig en powernap när jag kom hem från tandläkaren, sov i några timmar pga av min otroligt hemska huvudvärk. När jag vaknade var den fortfarande kvar men jag hade världens energi, så jag tog mig en powerwalk en timme, kallt men skönt! Nu sitter jag hos mamma, gick direkt hit och blev bjuden på kaffe. Min äldsta storebror var också hit så vi satt och surrade bra länge, myspys. Nu har mamma smörjt in min nacke med hästlinement och masserat mig, hon är så underbar! Det bränner som tusan men absolut värt det, får hoppas att det blir bättre nu så jag slipper ha ont.

Min fina är i Skellefteå och ser hockey ikväll med Jonte och Marcus, så jag lär nog spendera min kväll här hemma hos mamma så jag slipper vara rädd ;) Imorgon ska jag upp tidigt och träna med mamma, sedan under dagen kommer fina Ingela och lilla Albin hit till mamma så då ska jag mysa med dom! Åh vad jag längtar.

Jag har haft en bra tisdag, det känns som att jag börjar komma upp på benen igen.
Nu när jag sitter på mamma's dator så tänkte jag lägga ut lite bilder från Alanya, vill tillbaka!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0