några tankar bara

Kan kärlek verkligen försvinna så snabbt? Kan man säga till en människa  'Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, kommer alltid älska dig och du kommer förevigt vara nummer ett' och efter några dagar dumpar man den här människan som man sagt så fina ord till? Jag förstår det inte och kommer aldrig göra det, det spelar ingen roll om personen man är tillsammans med skulle varit otrogen eller något sånt äckligt, känslorna försvinner ändå inte så snabbt. Jag kan bara prata för mig själv, jag vet att känslor inte försvinner så fort. Har man varit tillsammans ett år eller mer så kan man inte säga att det inte var äkta kärlek, för då hade man farit för längesen. Jag har bara tänkt på det så fruktansvärt mycket, hur falska människor det finns. Otrygga människor, svaga människor, fega människor som bara vill känna sig älskad och behövd. Sen när man fått någon, känt sig älskad så försvinner man helt och hållet. Jag skulle inte kunna leva med mig själv ifall jag sårat en människa på så sätt, just därför förstår jag inte hur vissa människor kan somna om natten med vetskapen om vad dom en gång gjort. Nä, nu ska jag sluta skriva. Några tankar bara.
Kommentarer
Postat av: jennie

håller helt och hållet med!!

2010-11-17 @ 22:50:31
URL: http://jnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0