upp och ner, ner och upp

Nä nu vet jag ärligt talat inte vilken väg jag ska välja. Så upp och ned som allting är just nu har det aldrig varit. Jag orkar ingenting just nu, drar mig för att ta tag i saker och ting. Så förlåt om jag är en värdelös vän just nu, jag mår bara inte bra. Förlåt om jag är en värdelös dotter, syster, flickvän. Jag lovar att försöka ta mig upp från botten igen. Jag verkligen lovar det.

Jag vet inte om jag kommer orka blogga på ett tag, det är så mycket nu att jag måste försöka stanna av och tänka på mig själv lite. Jag vill bara må bra, det är allt jag vill. Önskar det mest i hela världen, faktiskt. Bara få känna att jag duger, att jag tycker om livet.

Sover hos Mamma inatt. Vill inte sova själv när det är såhär, hon har redan somnat så jag ska nog också lägga mig. Hoppas alla mina fina läsare har det bra och att ni aldrig ger upp, kämpa alltid. Det är dagens tips, jag vet själv hur det går om man lägger av. Om man stannar.

Sov så gott alla, ta hand om er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0