Min stora kärlek - jag älskar dig så mycket

Vi har snart delat tre helt fantastiska år tillsammans, dom bästa åren i mitt liv helt utan tvekan. Jag kan inte se mig själv utan dig, kan inte förstå vad jag gjorde innan jag mötte dig, kan inte förstå att jag någonsin varit utan dig. Du betyder så fruktansvärt mycket för mig och jag vill aldrig vara utan dig. Du är den som kan mig utantill, du älskar mig för den jag är, du accepterar mina brister, du torkar mina tårar och du finns där för mig. Alltid. Det spelar ingen roll hur långt bort från mig du är, du finns alltid där för mig och gör allt för att jag ska må bra. Även om du vet om att jag aldrig kommer kunna bli hel så försöker du, försöker allt du kan. Jag kan prata med dig om precis allt, jag vågar, orkar, kämpar och gör mitt bästa tillsammans med dig. Jag hade aldrig klarat det här om det inte vore för dig, om du inte funnits i mitt liv hade jag aldrig stått här idag. Du betyder så mycket Peder, jag vet inte om du någonsin kommer förstå hur mycket och hur viktig du är för mig.

Livet är inte en dans på röda rosor. Man har sina sämre och sina bättre dagar, likaså i ett förhållande. Vi har inte haft det så lätt, vi har kämpat mycket för att hålla ihop. Människor tyckte inte om att det blev vi två från början, dom gjorde allt för att sära på oss, dom lyckades aldrig. Vi håller fortfarande ihop och vi älskar varandra så fruktansvärt mycket, lika mycket som vi alltid gjort, lika mycket som vi alltid kommer göra. Jag är så glad att vi orkade min fina, jag är så glad att vi inte lyssnade på dom som inte ville se oss två tillsammans. Vi har klarat så mycket, vi klarar allt så länge vi får vara tillsammans, det bara vet jag. Starkast är jag med dig.

Tack för att du aldrig släpper taget. Tack för att du är så himla underbar, den bästa killen i hela världen - JAG ÄLSKAR DIG!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0