Albin, guldklimpen nummer ett

Söndag igen, sista dagen på helgen. Imorgon väntar en ny arbetsvecka som jag ser framemot, det är härligt att vara ledig men ännu härligare att jobba och göra rätt för sig! Idag ska jag ge mig på lägenheten, vi har ju inte varit hemma på några dagar så nu är det lite kaos här. Så först ska jag göra fint här hemma och sedan hade jag tänkt mig på en lång promenad, det är säkert jättemegasuperkallt ute med det får det vara, finns varma kläder. Sedan ikväll ska jag och mamma ta bilen till Knaften där vi ska hälsa på världens goaste Ingela och världens finaste lilla Albin :) Åh vad jag längtar!! Vill att det ska bli kväll nuuuu. Får inte glömma att slå in lilla Albin's julklapp innan vi åker, jag har köpt en julklapp från mig och Peder bara för att jag tycker om Albin så mycket. Världens guldklimp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0