Tisdag

Idag jobbade jag till klockan två, så skönt med en lite kortare dag! När jag slutade gjorde jag mest ingenting, tog det bara lugnt fram till middagen. Åt kebab, mumma! Efter middagen la jag mig på soffan en stund där jag somnade, är helt slut på i min kropp. Kan vara förkyldningen som är på gång. Vid halv sju gick jag upp till Marcus och Malin, dom var så underbara och följde med mig på en powerwalk i lite mer än en timme. Tack så hjärligt för det! När jag kom hem igen var jag alldeles genomfrusen, det är verkligen kallt ute nu. Tog mig ett varmt bad och smorde in hela min kropp i body lotion så nu är jag inte lika torr längre. Det sämsta med vintern är att jag blir så himla torr på kroppen, så torr att det börjar göra ont. Men ska fara och köpa någon extra fet body lotion i veckan, antecknar ni? haha, jag vet inte ens varför jag skriver det här. Ni bryr er väl inte om hur torr hud jag har. HAHA roligt.

Nu kommer min fina hem så nu ska vi mysa, godnatt!:)
Kommentarer
Postat av: marcus

haha roligt

2010-11-09 @ 21:52:44
Postat av: Jessicas Mirakel * BF 16/12

ååh tack :) !! Det värmde att höra!

2010-11-10 @ 18:20:13
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/
Postat av: Jessicas Mirakel * BF 16/12

Hehe vad du är snäll!

2010-11-10 @ 19:54:56
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0