2 Oktober

Jobbar en delad tur idag vilket jag inte alls tycker om på lördagar.
Mycket härligare att jobba från morgonen till fem så har man hela
lördagkvällen fri. Men man får inte välja så nu ska jag alldeles strax
börja fara på jobbet igen. Jobbar bara till halv nio så det är inte så
farligt. Jag behövde lite ledigt nu under dagen, slocknade på soffan
och har sovit några timmar. Jag är kanske påväg att få en förkyldning
eller något, känner mig inte riktig pigg. Har börjat få himla ont i höger
axel, har väl kanske lyft konstigt eller något. Hela kroppen gör ont.
Men det är bara att bita ihop och tänka på pengarna!

Hoppas alla ni som läser får en trevlig lördagkväll, nyktra som onyktra!
Imorgonbitti ska jag tänka på alla er som är bakis. Det lovar jag ;)


Min snygging!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0