2010-10-13

Imorgon går jag in mot min fjärde dag utan snus, ni anar inte hur fruktansvärt
stolt jag är över mig själv. Jag vet att det bara är början ännu men jag är så himla
glad att jag klarat mig i tre hela dagar. Alla andra gånger har jag fallit tillbaka och
tagit en snus direkt jag känt suget. Nu kör jag på nikotinfritt och jag tänker klara
det här. Mina framtidsplaner och drömmar säger att jag inte kan hålla på såhär, så
då äre bara att fortsätta kämpa! När jag är riktigt sugen på en snus brukar jag kolla
på lappen som Pappa skrev till mig för längesen när jag försökte sluta. Han har skrivit
på lappen att jag skulle få en tv ifall jag kunde hålla upp ett år, sedan har han skrivit
två datum så förmodligen klarade jag inte av mer än två dagar. Min fina Pappa, jag
är säker på att du ser mig just nu och jag är säker på att du är riktigt stolt över mig.
Du sa alltid att jag var den bästa och finaste dottern. Jag saknar dina ord!

Idag har jag jobbat, tränat med fina Malin, ätit världens godaste pannkaka hos
mamma och så har vi städat våran lägenhet i flera timmar nu. Det är guld värt
att ha människor som hjälper till  när man inte mår bra i själen. Vi har städat ur
våra förråd, tagit fram vinterkläderna och tagit ut sommarkläderna till vårat uteförråd.
Nu är det så fint här hemma, vi har den finaste lägenheten utan tvekan. Inredningen och
allt, jag tycker inte om när det är för mycket saker och inte för lite. Våran är helt perfekt!

Förresten så bryr jag mig inte om människor som struntar totalt i hur man mår.
Jag är så glad att jag har så fina vänner, så fin familj och världens finaste pojkvän
i mitt liv. Ni får mig att orka kämpa, ni får mig att vilja leva.
Jag älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0