2010-10-15

Idag har jag hunnit med mycket. Bäst av allt var nog när jag, mamma och
Marcus for på dollarstore och köpte tavlor som man kunde måla. Vi tog med
oss grejerna hem till mamma och målade nästan hela dagen. Det var så kul!
Man kände sig som barn på nytt, vi skrattade och fjantade oss. Det behövdes.
När det var dags för middag så tog jag och mamma en pizza på renmarks-
pizzan, jag har insett att pizza inte är något för mig. Det gick att äta men det
var inte så att jag njöt precis. Men tack iallafall världens bästa mamma för mat:)
Nu ska jag skutta hem och sooooooova. Har sett idol hos mamma, ätit massa
gott men nu tackar jag för mig. Är hur trött som helst. Imorgonbitti ringer väckaren
tidigt, då blir det träning för fulla muggar. Jag börjar komma in i det här nu, att
träna minst en timme på gymmet varje dag. Toppen! Sedan efter lunch tror jag
att jag ska träffa Frida en stund och bara umgås. Ska bli roligt, var ju ett tag sen.

Nä. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0