2010-10-24



Idag känns allting mycket bättre och väldigt mycket lättare. Jag vill ju, så det måste ju gå. Försöka fokusera på det som gör mig lycklig, glad. Det som får mig att vilja fortsätta. Det är svårt, men jag ska klara det.

Pappa du är nog väldigt stolt över mig nu. I tolv dagar har jag varit utan snus som så länge varit en stor del av mig, jag är så stolt över mig själv att jag knappt finner några ord. Jag trodde aldrig jag skulle kunna lägga av, trodde hela tiden jag skulle falla tillbaka men det går ju hur bra som helst. Åh vad du är stolt över mig nu, du som ville så gärna att jag skulle sluta. Du lovade mig till och med en platt tv ifall jag höll upp ett år. Fina Pappa. Jag ska klara det.

Nu ska jag snart börja fara på jobbet. Hoppas ni alla får en bra dag för det ska jag ha!
Kommentarer
Postat av: guevacci

Tipsar om att du kan vinna Britney Spears nya parfym "Radiance" uppe nu på min blogg. anmäl dig tycker jag! ;)

2010-10-24 @ 14:08:09
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0