2010-10-25

Godmorgon alla fina ♥

Det blir så mycket jobbigare att stiga upp på mornarna när det är mörkt ute, sängen var så  varm och härlig imorse att jag skulle kunna ligga kvar där hela dagen. Men det går icket, det  står jobb på dagens schema. 7 - 13:15 och sedan tar jag helg till nästa måndag, det känns hur bra som helst! Känns att man jobbat i helgen, är lite slut på men det har gått väldigt bra och jag trivs ju himla bra på mitt jobb så jag klagar absolut inte! Men det känns riktigt skönt att få vara  ledig några dagar nu. Det märks på hur man är mot andra när man är helt slut på i kropp och själ,  då är det bättre att vila upp sig så man orkar mer och är på bättre humör.

Tror jag ska lägga mig och vila en stund när jag slutar idag, sedan ska jag försöka få med mig
någon på gymmet och går inte det så tror jag att jag tar mig en lång promenad. Härligt!

Nä nu ska jag fortsätta göra mig klar för att jobba, hoppas ni alla får en trevlig måndag.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Det är sådan som du som gör att man orkar! Fina ord och tankar från andra människor, vissa som man inte ens känner. :) Kramkram!

2010-10-25 @ 09:45:24
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0