3 Oktober

Godmorgon alla pigga och glada! Nu sitter jag och försöker få i mig någon
frukost så jag orkar med att jobba hela dagen. Är så trött att mina ögon
bara faller igen, får ta och sova lite på min lunch tror jag annars kommer
jag aldrig orka jobba till klockan fem. Jag behöver sova! Längtar till imorgon
för då är jag minsann ledig och då ska ingen väcka mig.

Förresten så for jag och min fina en sväng till mamma igår, där var Kina
och Lennart så vi satt där och pratade en lång stund. Det var så roligt att
träffa dom igen! Kina och Lennart var våra grannar när vi bodde i huset.
Dom har hjälpt våran familj så otroligt mycket genom våran sorg, finns
nog inga människor som ställt upp så mycket för oss. Dom är så bra!

Nä, nu måste jag göra mig klar och åka på jobbet. Money, money!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0