Godnatt.

Nu har jag målat naglarna, druckit varma koppen och sett en bra film helt
ensam. Min fina är i fjällen och jobbar till imorgon, trots att vi sågs imorse
så saknar jag honom redan. Är så tomt och tråkigt när han inte är hemma.
Men efter jobbet imorgon får jag träffa honom, lääängtar!

Har fått så fruktansvärt ont i min mage. Har inte kunnat gå normalt ikväll
på jobbet för att det gjort så himla ont. Det är just där blindtarmen sitter
som det gör ont, så är jag själv hemma och livrädd för att det just ska vara
blindtarmen som spökar. Men jag ska lägga mig i sängen alldeles strax och
hoppas att det blir bättre. När klockan ringer imorgon så vill jag inte ha ont
i min mage för jag SKA minsann jobba imorgon. Älskar mitt jobb!:)

I helgen åker vi till Tjäl och det ska bli riktigt härligt att få komma bort lite
och bara mysa. Jag längtar bara mer och mer efter allt som komma skall när
jag åker bort dit. Min fina gör mig till den lyckligaste i hela världen, utan tvekan.

Kommentarer
Postat av: hazel

Jag tycker om att läsa din blogg sara. Du skriver ofta kloka Inlägg! Önska jag själv hade orken att skriva ngn gång :P

2010-10-08 @ 10:26:07
URL: http://hastrom.blogg.se/
Postat av: mia

Tack sara det värmer otroligt de du säger<3

Och det är så sant det du säger kärleken övervinner allt!

Det jag villa höra att vart vi än bor bara vi är lyckliga..jag vet att ni inte vill att vi ska flytta..Jag har velat det ett tag men det inget man bara kan göra..jag trivs med mitt jobb här och jag är just nu..man får se hur livet går vad som blir

2010-10-08 @ 11:47:01
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0