Gym/Promenad/Lördagsmys



Nu har jag varit på gymmet och tränat en timme med Mamma och Yvonne, det är alltid så härligt att
pressa sig själv in i det sista tills man är helt slut. Den känslan var det idag, jag var helt slut på i bena
ben och svetten bara rann när jag sprungit färdigt. Så nu känner jag mig allmänt lycklig och äter lite
god lunch. Ska alldeles snart hoppa in i duschen för annars kommer jag frysa ihjäl när jag och min fina
Frida ska ta en lugn prommis senare. Vi har inte träffats på ett bra tag så vi har massor att ta igen, en
promenad i det fina vädret känns helt underbart. Solen skiner så det kan inte bli så mycket bättre.

Senare idag ska jag bara ta det lugnt, njuta av ledigheten med andra ord. Middag blir hemma hos
älskade Mamma! Hon ska göra en fruktansvärt god kycklingsallad som jag älskar, vi kände för att
vara nyttiga nu när vi varit duktiga och tränat på morgonen ;) Nä, men det är himla god så jag tipsade
om att hon kunde göra den till middag idag och så bjöd jag in mig själv. Det är väl så det ska va?

Min fina jobbar dygnet runt nästan och jag tycker så synd om honom. Han är ju helt slut på människan.
Han får knappt någon fritid, när han väl satt sig ned så ringer dom från jobbet och säger att det kommit
älg så då måste han åka iväg igen. Fast det är ju bara nu under älgjakten som det är såhär, han har ju
valt det själv och väldigt mycket pengar rullar in så man ska väl inte klaga egentligen. Jag älskar iallafall
min duktiga, fina och bästa Peder mest i hela världen. Han är så stark. Min lilla plött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0