Jag har inte gjort dig något. Låt mig bara vara.

Jag förstår inte varför man inte kan stå för det man skriver, du som nu kommenterat
två kommentarer på min blogg som gjort min väldigt ledsen. Varför kan du inte bara
stå för att du tycker så? Varför ska du hålla på att skriva sånt som gör mig ledsen?
Låt bli att vara inne på min blogg, låt bli helt att läsa den, låt bli att kommentera dumma
saker när jag redan mår så himla dåligt. Jag borde inte ta åt mig, men jag är inte stark.
Jag är inte starkare än såhär, kan inte hjälpa det. Låt mig bara vara.

Idag är det en sämre dag. Jag gråter hela tiden, vill mest av allt bara vara där Pappa
är. Jag gick rundan idag som vi alltid gick tillsammans, det gjorde ont men samtidigt var
det så härligt. Jag kom på mig själv med att le medans jag gick, tänkte tillbaka på alla
gånger du började springa när jag inte var beredd och så skrek du "JAG VANN"
Det gör så ont att jag aldrig kommer få se dig igen. Att du aldrig kommer kunna träna
med mig igen. Jag vill bara krama om dig. Älskar dig Pappa.

Som jag skrivit nu två gånger. Låt mig bara vara, du har ingenting med mitt liv att göra.
Du behöver inte vara dum mot mig för jag har inte gjort dig något.
Kommentarer
Postat av: maya

tycker sånt e jävligt trist. Nu vet ja int va som skrivits men ta int åt de sara!!Va handla snacket om att du int e stark? Du e den starkaste jag känner. Ta åt dig av de istället! Skit i alla idioter! Dom e väl vara avensjuk på dig, på hur stark du är! Pussåkraaam!!

2010-10-29 @ 09:32:09
Postat av: Sara.

Nä det var någon som höll på att kommentera om priserna på kläderna jag ville sälja. Är man inte intresserad så behöver man inte hålla på att skriva. Det är ju bara att låta min blogg vara. Jag älskar dig Maya!

2010-10-29 @ 13:07:16
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: maya

jaa men vad e poängen me att hålla på såå! idiotiskt!!! kläderna var rå snygga by the way ;) älskar dig med!

2010-10-29 @ 20:43:51
Postat av: Sara

Jag håller med dig. Om nu den här människan tycker att mina plagg är för dyra, för fula eller bara inte vill ha dom så behöver man ju inte kommentera för att såra. Det finns idioter. Tack gumman, du är bäst! Love you :)

2010-10-29 @ 22:35:25
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: hazel

Finns inget mer irriterande än folk som inte törs stå för vad dom skriver! Bara att Ignorera sara, kram

2010-10-30 @ 14:59:34
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0