Jobb, jobb mera jobb! :D



Har sovit som en stock från att jag kom hem halv ett till nu och jag är helt slut på fortfarande.
Märkligt vad man kan sova mycket när man inte är pigg i kropp och själ, nästan så jag skulle
kunna gå och lägga mig igen. Men det går icket för om en halvtimme börjar jag om att jobba
igen och jobbar till nio ikväll. Kan säga att jag längtar ganska mycket till imorgon kvar över ett.
Då har jag nämligen lång ledigt till nästa måndag, oj vad jag ska träna och sova. Precis när jag
vill. Kom på nu att jag måste till tandläkaren på tisdag, inte alls lika trevligt!

Nä nu ska jag göra mig klar för ett arbetspass, jag älskar mitt underbara jobb:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0