lördagkväll

Nu är jag hemkommen från jobbet. Hörde en massa ungdomar leva om
när jag klev ut genom dörren. Jag är så himla glad att jag insett att det
finns viktigare saker här i livet än att hälla i sig massa alkohol. Blir nästan
rädd när jag möter människor som är fulla, det känns bara obehagligt.
En eller två öl är aldrig fel men med tanke på att jag aldrig lär mig så står
jag hellre över. Trodde det skulle bli jobbigt och drygt jobba marknads-
helgen men jag hade så fel! Det är så mysigt och så roligt att jobba så jag
hade inte velat vara ledig. Älskar mitt jobb!

Imorgon jobbar jag till klockan fem och sedan kan jag pusta ut. Det ska bli
riktigt härligt med en sovmorgon på måndag kan jag säga er. Ska försöka
städa upp lite här i lägenheten också, rensa våra förråd och rensa bland mina
kläder. Förstår inte hur jag lyckas. Köper nya kläder, rensar bland dom gamla
och ändå så är det så många plagg som bara ligger och aldrig kommer till
någon användning. Men på måndag ska jag försöka få ordning på det!

Imorgon när jag slutar jobba så ska vi åka upp till Sidberg direkt och fira älskade
farfar som fyller år till veckan. Fika massa gott och bara umgås. Myspys!

Nu ska jag krypa ned i soffan brevid min fina som kollar på hockey, tror inte alls
jag kommer få någon uppmärksamhet men det är värt ett försök ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

du har vettiga tankar om alkohol. jag håller fullständigt med dig! :)

2010-10-03 @ 15:05:29
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0