Min fina storebror/Min bästa vän



Såhär kan det se ut när jag och min älskade storebror får för oss att göra något som vi
inte gjort tillsammans på äldre dagar. Vi köpte två stycken tavlor på Dollarstore som vi satt
och målade, hans tavla var en storstad och min tavla var en gård med massa fina blommor.
Hans blev mycket, mycket finare än min. Man var mest noga dom första minuterna om jag
säger så, det var så småa saker på bilden som skulle målas och penseln var inte den bästa.
Men jag hade iallafall kul, Marcus hade kul och det är huvudsaken. Jag har alltid roligt med
min storebror, jag älskar honom så himla mycket. Igår började jag verkligen tänka på hur
längesen det bara var jag och han. Och den var en helt fantastisk känsla att bara få rå om
honom en stund, bara umgås och få skratta från hjärtat igen.
Du är bäst i hela världen Marcus, utan dig skulle jag inte stå här idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0