Min fredagkväll.

Ikväll bjöd jag min fina familj på mat. Joakim hade inte möjlihet att komma så halva min familj kan man säga. Jag dukade till och med åt Pappa, löjligt tänker ni men värdefullt tänker jag. Jag tände ljus för Pappa och på något sätt så kändes det som om vi alla var samlade igen. Jag behövde den här middagen och det var så mysigt att vi kunde samlas och bara umgås. Har världens bästa familj. Jag lagade tacos som blev hur gott som helst (man kan inte misslyckas men ändå) och sedan efter middagen åkte jag och min älskade Marcus till Sidberg. Där myste vi med världens bästa farmor och världens bästa farfar framför idol. På hemvägen så var det som att tiden spolades tillbaka, vi pratade om allt, jag grät, Marcus tröstade mig, vi pratade, vi skrattade. Oj vad jag älskar honom. Han förstår mig som ingen annan och jag behöver honom. Han betyder så mycket, finare människa finns inte!

Nu är jag hemma och väntar på att min fina ska sluta jobba, vi ska nämligen köra till Tjäl ikväll och vara där till imorgonkväll. Min fina jobbar och jagar samtidigt, jag förstår inte var han får all sin energi och ork ifrån. Men det är ett stort bevis på hur stark han är och jag beundrar honom. Min fina pojkvän, världens finaste:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0