Mondaymorning!

Jag började min måndag med en lång promenad i det härliga vädret, gick i lite mer än en timme
så nu är jag hur pigg som helst och redo för dagens planer! Hade väldans ont i min kropp imorse
när väckaren ringde, speciellt i min axel som inte riktigt vill vara med längre. Förstår inte vad det
kan vara, ligger jag för länge på högra sidan så gör det väldigt ont. Men nu känns det bättre i både
kropp och själ. Har just fått i mig lite frukost och ska alldeles snart gå och byta om till tränings-
kläder. Jag och fina Frida ska nämligen åka på gymmet klockan tolv och träna, det känns så roligt
att jag äntligen fått mig en träningskompis. Tur att det finns någon som ställer upp. Älskade Frida!
Det är mycket roligare att träna med någon istället för att träna själv, har man någon som kan peppa
en när allting känns tungt och någon som får en att orka när man vill ge upp.

Ikväll jobbar jag kväll och jag måste säga en sak direkt från mitt hjärta, jag har världens bästa jobb
utan tvekan! Nu har jag varit ledig sen i torsdags och jag längtar jättemycket till ikväll när jag ska få
jobba. Hur underbart är inte det? Jag har jobb nu till i Januari och förhoppningsvis längre, på min chef
så lät det som så och det gör mig så glad. Tänk att jag är en av dom som fått mig ett jobb, så underbart!
Känns tryggt att veta att jag har någonstans att gå varje dag, känns skönt att jag får in pengar på mitt
konto och att jag tjänar dom helt själv. Skytten är världens bästa ställe att jobba på enligt mig, jag trivs
så fruktansvärt bra där tillsammans med världens bästa personal och världens bästa pensionärer!

Nä nu måste jag byta om till träningskläder och sedan försöka få liv i min fina som sover sött. Ha en trevlig måndag!
Kommentarer
Postat av: Pauline

Vilket gym är ni på? :)

2010-10-19 @ 18:14:56
Postat av: Sara

Vi är på badhusets gym! :)

2010-10-19 @ 23:18:09
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0