Mys med världens finaste människa ♥

Ikväll har jag och min fina varit på bio, vi såg 'I rymden finns inga känslor'  och vi båda tyckte den var suverän! Så nu är jag som nykär igen, när vi satt där i biomörkret och höll hand så kändes det precis som när vi just hade träffats. Det där pirret i magen och det där leendet vi får på våra läppar när vi ser in i varandras ögon. Oj säger jag bara, jag har funnit min drömkille och jag kommer aldrig någonsin släppa honom. Han får mig att bli hel.

Dessa tre bilder var dom första på oss två tillsammans. Snart tre år sedan. Tre år av lycka och kärlek. Ord kan inte beskriva hur kär jag är i min fina. Han är det bästa  jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0